Компенсація морякам у зв'язку з хворобою.
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Психологічна підтримка моряків: як моряку зберегти здоров'я і довгу кар'єру.

Психологічна підтримка моряків — це шлях не тільки до безпеки, але й до людської зрілості, до повернення радості життя навіть після найважчих рейсів.


ТОП європейських морських НТЦ. Куди звертатися, коли закінчуються сертифікати?

Кожні п'ять років командний склад зобов'язаний змінювати сертифікати та оновлювати пакет документів для подальшої роботи. Рядовим же потрібно підвищувати кваліфікацію, щоб рухатися кар'єрними сходами. Але що робити, якщо ви тепер живете в Європі, і можливості пройти навчання в українському ТЦ немає?

Штучний інтелект: чи зможе він замінити моряків у 2025 році?

Новий рік - нові технології. І нові виклики. Багато моряків дедалі частіше порушують питання: Як довго ще існуватимуть професії, де задіяна людина? І чи залишить їх штучний інтелект, що прогресує, без роботи?





Компенсація морякам у зв'язку з хворобою.


На жаль, статистика не на боці моряка, і в разі захворювання в рейсі, моряк максимум може розраховувати на оплату лікарняних протягом 4-х місяців.
 
Судновласники і страхові компанії відносять захворювання (Illness) до категорії, що не підлягає виплаті компенсацій, мотивуючи це тим, що захворювання не є нещасним випадком.
 
Але чи так це насправді?
 
Так, але тільки в тому разі, якщо захворювання виникло до виходу в рейс, і інформація була прихована від роботодавця. Якщо ж стан здоров'я погіршився в період рейсу, що призвело до втрати професійної працездатності, то багато морських юристів наполягають на тому, що таке захворювання повинно потрапляти під виплату страхового відшкодування.  
 
Особливо це актуально, коли йдеться про такі захворювання як: 
1. Малярія
2. Низка інфекційних захворювань
3. Запалення легенів
4. Вірусні захворювання
 
Варто також звернути увагу, що поряд з перерахованими вище захворюваннями існує низка хвороб, які також досить часто трапляються в моряків і при виявленні яких морякам відмовляють у виплаті компенсації.
 
Це:
1. Ракові захворювання будь-якої форми
2. Гепатит
3. ВІЛ/СНІД
4. Цукровий діабет
 
 
Судновласники і страхові компанії, мотивуючи свою відмову у виплаті компенсації, посилаються на умови страхування, а також на те, що ці захворювання не могли виникнути в період рейсу і мали місце до працевлаштування, незважаючи на пройдену медичну комісію перед рейсом.
 
Що потрібно знати морякам, які захворіли в період рейсу, і що потрібно робити в разі відмови у виплаті компенсації. 
 
1. Потрібно зібрати всі підтверджуючі медичні документи, включно з історією хвороби.
2. Потрібно мати на руках медичну комісію (pre-employment) або кілька медичних комісій, на підставі яких було видано дозвіл іти в рейс.
3 Потрібно мати висновок компетентної комісії про причинно-наслідковий зв'язок між захворюванням і роботою в морі.
Причому наявність 3-го пункту обов'язкова. Важливо розуміти, що якщо причинно-наслідковий зв'язок не встановлено, то розраховувати на отримання компенсації не варто.
 
Звертаю увагу, що якщо Вам все ж таки відмовили у виплаті компенсації, посилаючись на умови Вашого контракту або умови колективного договору, то важливо пам'ятати, що на судні діє законодавство країни прапора. А це означає, що Ви можете вимагати компенсацію відповідно до національного законодавства, і, часом, сума Вашої вимоги, як показує моя практика, може бути вищою за контрактну в десятки разів.
 
Варто зазначити, що в даному випадку мова вже буде йти про судовий процес за кордоном і арешт судна, як найефективніший спосіб змусити прислухатися до Ваших доводів. І якщо у Вас є сила та енергія, то потрібно вимагати виплати справедливої компенсації за втрату здоров'я в період рейсу.
 
Боріться за свої права і відстоюйте їх до останнього, незважаючи ні на що.
 
 
Микола Ілліч Гольбін
керуючий партнер Міжнародної юридичної фірми «Джи енд Джи»
ngolbin.com
-----------------------------------------------
Дивіться також статті:
 

Крадіжки палива та мастила на судні. Чи виправданий ризик?

Судно кинуто судновласником. Яких заходів вжити екіпажу?





 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні