Компанія MOL & Partners успішно провела випробування лазерного видалення іржі з корпусу судна
25.02.2025
74
Це дасть змогу знизити вплив на навколишнє середовище, поліпшити умови праці та підвищити рівень автоматизації обслуговування і ремонту суден.
Компанія Furukawa Electric у співпраці з MOL і MOL Drybulk з 2021 року працює над лазерною системою видалення іржі та покриттів під час технічного обслуговування суден.
Технічне обслуговування суден вимагає видалення іржі та покриттів для оглядів і перефарбовування. У звичайному процесі піскоструминної обробки використовуються абразивні матеріали, що призводить до поширення сміття, включно з частинками фарби і відходів.
Цей метод вимагає додаткових зусиль з очищення. З іншого боку, лазерний метод струменевого оброблення продукує мінімум пилу, шуму і відходів, тим самим зменшуючи забруднення довкілля і підвищуючи безпеку праці.
Випробування системи на реальному судні, що експлуатується MOL, відбулися наприкінці 2024 року, проте результати експерименту були представлені тільки зараз. Учасники проєкту оцінили використання лазера як успішне і заявили про плани популяризувати лазерну струминну обробку в судноремонті. На думку представників MOL, це дасть змогу скоротити витрати на робочу силу.
Випробування системи на реальному судні, що експлуатується MOL, відбулися наприкінці 2024 року, проте результати експерименту були представлені тільки зараз. Учасники проєкту оцінили використання лазера як успішне і заявили про плани популяризувати лазерну струминну обробку в судноремонті. На думку представників MOL, це дасть змогу скоротити витрати на робочу силу.
Джерело: marineinsight
Поділитися: