Компанія MOL & Partners успішно провела випробування лазерного видалення іржі з корпусу судна
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Морські навчально-тренажерні центри в Європі – частина 3: Німеччина та Нідерланди.

У цьому матеріалі ми зосередимося на тому, де отримати або продовжити морські сертифікати в Німеччині та Нідерландах, а також розглянемо, які навчальні центри для моряків готують фахівців для роботи на «розумних» суднах і з технологіями штучного інтелекту.


Інтерв'ю 2nd Engineer. Запитання, до яких варто бути готовими
Друзі, представляємо вашій увазі варіанти інтерв'ю для 2nd Engineer
  1. При Працевлаштуванні на Танкер
  2. Загальні питання щодо головного двигуна
ТОП європейських морських НТЦ. Частина 2: Латвія, Румунія, Хорватія, Кіпр.

«Вісник крюїнгу» вже писав про навчально-тренажерні центри, філії яких є як в Україні, так і в усьому світі. А також зупинявся на НТЦ для моряків у Польщі. У цьому матеріалі ми зібрали для вас навчальні центри Латвії, Румунії, Хорватії та Кіпру.





Компанія MOL & Partners успішно провела випробування лазерного видалення іржі з корпусу судна

25.02.2025
188

Це дасть змогу знизити вплив на навколишнє середовище, поліпшити умови праці та підвищити рівень автоматизації обслуговування і ремонту суден.

 
Компанія Furukawa Electric у співпраці з MOL і MOL Drybulk з 2021 року працює над лазерною системою видалення іржі та покриттів під час технічного обслуговування суден.
 
Технічне обслуговування суден вимагає видалення іржі та покриттів для оглядів і перефарбовування. У звичайному процесі піскоструминної обробки використовуються абразивні матеріали, що призводить до поширення сміття, включно з частинками фарби і відходів.

Цей метод вимагає додаткових зусиль з очищення. З іншого боку, лазерний метод струменевого оброблення продукує мінімум пилу, шуму і відходів, тим самим зменшуючи забруднення довкілля і підвищуючи безпеку праці.

Випробування системи на реальному судні, що експлуатується MOL, відбулися наприкінці 2024 року, проте результати експерименту були представлені тільки зараз. Учасники проєкту оцінили використання лазера як успішне і заявили про плани популяризувати лазерну струминну обробку в судноремонті. На думку представників MOL, це дасть змогу скоротити витрати на робочу силу.
 
Джерело: marineinsight
 
 
 
 
 
 
 
Поділитися:




 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні