Перше у світі вантажне судно на сонячних батареях
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Морські навчально-тренажерні центри в Європі – частина 3: Німеччина та Нідерланди.

У цьому матеріалі ми зосередимося на тому, де отримати або продовжити морські сертифікати в Німеччині та Нідерландах, а також розглянемо, які навчальні центри для моряків готують фахівців для роботи на «розумних» суднах і з технологіями штучного інтелекту.


ТОП європейських морських НТЦ. Куди звертатися, коли закінчуються сертифікати?

Кожні п'ять років командний склад зобов'язаний змінювати сертифікати та оновлювати пакет документів для подальшої роботи. Рядовим же потрібно підвищувати кваліфікацію, щоб рухатися кар'єрними сходами. Але що робити, якщо ви тепер живете в Європі, і можливості пройти навчання в українському ТЦ немає?

Штучний інтелект: чи зможе він замінити моряків у 2025 році?

Новий рік - нові технології. І нові виклики. Багато моряків дедалі частіше порушують питання: Як довго ще існуватимуть професії, де задіяна людина? І чи залишить їх штучний інтелект, що прогресує, без роботи?





Перше у світі вантажне судно на сонячних батареях

10.07.2025
245

Голландська компанія Wattlab, що спеціалізується на сонячних технологіях, і німецька компанія HGK Shipping представили перше у світі гібридне внутрішнє вантажне судно, що працює на сонячній енергії.
 
 
Судно під назвою Blue Marlin оснащене 192 сонячними панелями, які забезпечують енергією як бортові системи, так і високовольтну рухову установку судна. Таким чином, Blue Marlin стає першим у світі внутрішнім судном, яке використовує сонячну енергію безпосередньо для руху, а не тільки для основних бортових функцій.
 
У другому кварталі 2024 року ще одне судно HGK Shipping, MS Helios, привернуло до себе увагу і потрапило в Книгу рекордів Гіннесса як судно з найбільшою у світі системою сонячних батарей на внутрішньому вантажному судні.
 
На MS Helios встановлено 312 сонячних панелей, але їхня система призначена тільки для живлення низьковольтних бортових систем.
 
Сонячна система Blue Marlin досконаліша. На відміну від Helios, система сонячної енергії Blue Marlin повністю інтегрована, тобто вона підтримує як низьковольтні системи (наприклад, освітлення та обладнання), так і високовольтні системи, що використовуються для руху.
 
За оптимальних умов освітлення система може виробляти до 35 кіловат енергії. Вона працює разом із чотирма дизельними генераторами, які також забезпечують енергією електричну силову установку. Така комбінована система дає змогу використовувати так зване «зрізання піків» - метод, за якого сонячна енергія та акумулятори допомагають знизити потребу у ввімкненні додаткового генератора в періоди високого енергоспоживання.
 
За даними Wattlab, коли судно йде з невеликим завантаженням вниз за течією, воно може на короткий час повністю перейти на сонячну енергію, що є серйозним досягненням для внутрішнього судноплавства.
 
Джерело: www.marineinsight.com
 
 
 
Поділитися:




 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні