У Норвегії планують побудувати судноплавний тунель
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Морські навчально-тренажерні центри в Європі – частина 3: Німеччина та Нідерланди.

У цьому матеріалі ми зосередимося на тому, де отримати або продовжити морські сертифікати в Німеччині та Нідерландах, а також розглянемо, які навчальні центри для моряків готують фахівців для роботи на «розумних» суднах і з технологіями штучного інтелекту.


Штучний інтелект: чи зможе він замінити моряків у 2025 році?

Новий рік - нові технології. І нові виклики. Багато моряків дедалі частіше порушують питання: Як довго ще існуватимуть професії, де задіяна людина? І чи залишить їх штучний інтелект, що прогресує, без роботи?

Інтерв'ю 2nd Engineer. Запитання, до яких варто бути готовими
Друзі, представляємо вашій увазі варіанти інтерв'ю для 2nd Engineer
  1. При Працевлаштуванні на Танкер
  2. Загальні питання щодо головного двигуна




У Норвегії планують побудувати судноплавний тунель

27.02.2025
206

У Норвегії планують побудувати перший у світі повнорозмірний судноплавний тунель. За контракт на будівництво борються шість міжнародних підрядників.

Судноплавний тунель Stad, протяжністю 1,7 кілометра, що проходить через півострів Stad, забезпечить суднам безпечний маршрут через підступне море Stadhavet, відоме своїми небезпечними течіями і негодою.
 
Судноплавний тунель з'єднає Moldefjord і Kjodepollen у Vanylvsfjord, пройшовши через найвужчу частину півострова. Його висота становитиме 50 метрів, а ширина - 36 метрів.
 
Основна мета проєкту - підвищити безпеку на морі, оскільки море Stadhavet - одне з найнебезпечніших у Норвегії.
 
За останні 80 років 33 людини загинули внаслідок морських пригод у цьому регіоні. Непередбачувані течії, сильні вітри і часті шторми ускладнюють навігацію.
 
Одной з найскладніших інженерних завдань стане будівництво прорізів у тунелі, які будуть такої самої висоти, як і сам тунель, - у сім разів вищими за стандартний автомобільний тунель. Якщо все піде за планом, контракт буде укладено восени 2025 року, а будівництво розпочнеться на початку 2026 року.
 
Після завершення будівництва тунель «Stad» стане історичним проривом у морській інженерії, забезпечивши безпечнішу й ефективнішу навігацію для суден, що курсують уздовж узбережжя Норвегії.
 
Джерело: Kystverket
 
 
 
Поділитися:




 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні