Chief Engineer Mihail, Mykolaiv. Резюме моряків
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Коли шторм усередині: проблема, про яку не говорять, - суїцидальні настрої в морі.
Професія моряка - одна з найбільш стресових, з високою ізоляцією і жорсткими умовами праці, що може призвести до підвищеного рівня стресу, депресії і, як наслідок, спричинити суїцидальні ризики.
Що приводить людину до суїцидальних думок і що робити, якщо вони з'явилися у вас?

Кадровий голод: нестача офіцерів у світі досягла свого максимуму. Кого шукають українські крюїнги?

Дефіцит командного складу на світовому торговому флоті досяг найвищого показника за останні 17 років. Про це інформує консалтингове агентство Drewry. Так, нестача оцінюється в 9%, тоді як рік тому було 5%. Це відповідає прогнозам BIMCO і звіту Міжнародної палати судноплавства про робочу силу моряків, згідно з яким до 2026 року цей дефіцит збільшиться до 20%.

Як жити після закінчення кар'єри моряка? Бути успішним на березі можна

Зміна професії - це серйозний крок, який вимагає сміливості та рішучості. Іноді складно зрозуміти себе: чого я хочу, як це реалізувати, можливо, я помиляюся і буду шкодувати?





Mihail *****

Mihail *****

Останнє оновлення: 15.03.2011 00:07
Відкрити дані моряка

Position applied for: Chief Engineer
Date of birth:***** (age: 70)
Citizenship:Ukraine
Country of residence:Ukraine
City of residence:Mykolaiv
Permanent address:*****
Contact Tel. No:*****
E-Mail:*****
U.S. visa:No
E.U. visa:No
Ukrainian biometric
international passport:
Not specified
Date available from:01.04.2011
English knowledge:Moderate
Minimum salary:6,000 $ per month

Sea service:

Position:From / To:Vessel name:Vessel type:DWT:ME
type:
ME
power:
Flag:Shipowner:Crewing:
Chief Engineer 24.12.2009
- 10.03.2010
*****37234MITSUI-B&W 6L60MCE10800 BHPLIBERIA**********
Chief Engineer 30.08.2009
- 10.11.2009
*****Bulk Carrier23720MITSUBISHI/B&W9900 BHPIRAN**********
Chief Engineer 16.11.2008
- 10.01.2009
*****Bulk Carrier38000MITSUBISHI/B&W8000 BHPBAGAMAS**********
Chief Engineer 13.10.2007
- 10.04.2008
*****Heavy Lift Vessel5500PIELSTICK2X4000 BHPST.VINSENT**********
Chief Engineer 07.07.2007
- 26.09.2007
*****OBO (Oil/Bulk/Ore Carrier)25000B&W9600 BHPSINGAPORE**********
Chief Engineer 22.09.2006
- 23.03.2007
*****Oil Product Tanker34000ZULZER12000 BHPPANAMA**********
2nd Engineer 15.04.2006
- 01.09.2006
*****Chemical Tanker3500MAK2000 BHPCIBRALNAR**********
2nd Engineer 20.07.2005
- 15.10.2005
*****Bulk Carrier11500MAK6000 BHPSLOVENIA**********
2nd Engineer 16.11.2004
- 30.04.2005
*****Deck Cargo6000ZULZER4500 BHPCOMMOROS**********
2nd Engineer 28.05.2004
- 05.11.2004
*****Passenger Vessel3000SKL2X1000 BHPRUSSIA**********


Documents and further information:

*****






 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні